Winkeltas bekijken

Scentsy’s Zakelijke Communityrichtlijnen voor Social Media

Paragraaf I

Medewerkers, Consulenten en klanten van Scentsy zijn familie en we bieden onze familie alleen het allerbeste. Scentsy's officiële socialmediapagina's (d.w.z. Scentsy Facebook, Scentsy Europe Facebook, Scentsy Australia/New Zealand Facebook, Scentsy Instagram, Scentsy Europe Instagram, ScentsyAusNZ Instagram, Scentsy Pinterest, Scentsy YouTube, Scentsy LinkedIn, Scentsy Twitter) zijn community's waar u alles te weten kunt komen over onze onderneming en producten, en waar onze medewerkers, Consulenten en klanten uit alle delen van de wereld respectvol met elkaar kunnen communiceren. De Scentsy Communityrichtlijnen voor social media zijn normen die wij handhaven op alle socialmedia-accounts van Scentsy als onderneming.

Als u hulp nodig heeft, problemen tegenkomt of een klacht wilt indienen, kunt u terecht bij uw Scentsy Consulent of ons Consulentenondersteuningsteam. We lossen problemen niet rechtstreeks op social media op. Uitsluitend uw Consulent en leden van ons Consulentenondersteuningsteam zijn bevoegd om dergelijke zaken af te handelen.

VS/Canada: 1-877-855-0617 of e-mai support@scentsy.com
maandag t/m vrijdag van 6.00 - 21.00 uur MT

Australië/Nieuw-Zeeland: 1-800-196-428 of email support.au@scentsy.com
maandag t/m vrijdag van 8.30 - 17.00 uur AEDTy

VK: 080 0917 6204 of email support.uk@scentsy.com
maandag t/m vrijdag van 8.00 - 16.00 uur GMT

Mexico: 01-800-522-6499 of e-mail support.mx@scentsy.com
maandag t/m vrijdag van 6.00 - 21.00 uur MT

Ierland: 1800 947 165 of e-mail support.ie@scentsy.com
maandag t/m vrijdag van 8.00 - 17.00 uur GMT

Duitsland: 080 0180 8375 of e-mail support.de@scentsy.com
maandag t/m vrijdag van 8.00 - 17.00 uur CET

Oostenrijk: 0800 293 467 of e-mail support.at@scentsy.com
maandag t/m vrijdag van 8.00 - 17.00 uur CET

Frankrijk: 08-00-90-22-41 of e-mail support.fr@scentsy.com
maandag t/m vrijdag van 8.00 - 17.00 uur CET

Spanje: 0900947897 of e-mail support.es@scentsy.com
maandag t/m vrijdag van 8.00 - 17.00 uur CET

Nederland: 0800 022 62 18 of e-mail support.nl@scentsy.com
maandag t/m vrijdag van 8.00 - 17.00 uur CET

We houden toezicht op alle opmerkingen die op al onze Scentsy socialmediapagina’s worden geplaatst. Alle opmerkingen die in strijd zijn met onderstaande communityrichtlijnen, worden van onze pagina's verwijderd en/of gerapporteerd. Afhankelijk van de ernst kunnen personen die deze richtlijnen overtreden, worden uitgesloten van onze socialmediapagina's.

Paragraaf II

Communityrichtlijnen voor onze Scentsy-familie

  1. We tolereren absoluut geen berichten die taal bevatten die kan worden opgevat als intimiderend, beledigend, vulgair, seksueel getint, illegaal, schadelijk, discriminerend, racistisch, seksistisch, bedreigend, grof, vernederend, smadelijk, lasterlijk, agressief, inbreukmakend op andersmans privacy, verwerpelijk, aanstootgevend of kwaadwillig. Opmerkingen van deze aard worden onmiddellijk verwijderd en de betreffende persoon kan worden uitgesloten van onze socialmediapagina’s. Scentsy bepaalt naar eigen inzicht welke content aanstootgevend is en moet worden verwijderd. Als u dergelijke posts tegenkomt, verzoeken we u vriendelijk deze rechtstreeks te melden aan het desbetreffende mediaplatform.
  2. Spam/wervingsberichten van welke aard dan ook worden verwijderd. Scentsy's socialmediapagina’s zijn er om ons verhaal, onze producten en de Scentsy-liefde met onze community te delen. Houd uw reacties daarom beperkt tot het onderwerp van de post. Alle spamberichten en andere vormen van reclame of werving worden verwijderd en aan Facebook gemeld. Bovendien kan de betreffende persoon van onze pagina’s worden uitgesloten.
  3. Respecteer de meningen en culturen van iedereen op alle Scentsy’s socialmediapagina's. We zijn een internationale familie. Het is belangrijk dat iedereen een stem heeft, wat ongetwijfeld zal leiden tot verschillende meningen. U kunt het ergens mee oneens zijn zonder kwetsende opmerkingen te maken. Denk na voordat u iets schrijft. Hoewel we altijd tolerant blijven ten opzichte van meningen van onze communityleden, behouden we ons het recht voor om content te verwijderen die geen afspiegeling vormt van de normen en waarden van onze community.
  4. Wij verwachten dat onze Scentsy-community het juiste kanaal gebruikt om ongepast gedrag van Scentsy Consulenten en/of onze medewerkers te melden. Social media is niet dat kanaal. We verwijderen dergelijke opmerkingen naar eigen inzicht. We werken nauw samen met onze Consulenten aan best practices voor hun bedrijven, maar uiteindelijk zijn zij zelf verantwoordelijk voor hun eigen communicatie en marketing Als u van mening bent dat een Consulent of medewerker zich niet aan Scentsy’s normen of richtlijnen voor medewerkers houdt, kunt u ons Complianceteam een e-mail sturen op het volgende e-mailadres: compliance@scentsy.com. nceteam een e-mail sturen op het volgende e-mailadres: compliance@scentsy.com. Ons team zal een grondig onderzoek instellen en indien nodig disciplinaire maatregelen treffen. Het is uitermate belangrijk dat iedereen Scentsy’s richtlijnen en normen naleeft.
  5. Om transparant te blijven en ervoor te zorgen dat uitsluitend correcte informatie wordt gedeeld, zullen alle beweringen waarvan bewezen is dat ze vals zijn, van onze pagina worden verwijderd. Ons Complianceteam en Socialmediateam werken samen om ervoor te zorgen dat alle claims worden onderzocht als wij dit passend achten. Het is van het grootste belang dat iedereen zich aan de Scentsy’s richtlijnen en normen houdt.
  6. Voor uw eigen veiligheid is het verboden om persoonlijke informatie op onze socialmediakanalen te delen. Wanneer wij hiervan op de hoogte worden gesteld, verwijderen wij naar eigen goeddunken berichten die persoonlijke informatie (zoals e-mailadres, adres, locatie enz.) van uzelf of anderen bevatten.
  7. Scentsy behoudt zich het recht voor om opmerkingen of ander materiaal, dat niet bij het onderwerp past, te verwijderen.

We vragen van gebruikers dat ze naast de Scentsy Communityrichtlijnen voor social media de communitynormen van alle socialmediaplatforms naleven:

Paragraaf III

In aanvulling op de bovenvermelde communityrichtlijnen zijn Scentsy-medewerkers en Onafhankelijke Scentsy Consulenten ook verplicht zich aan het volgende te houden:

  • Voordat u aan conversaties op socialmediapagina’s gaat deelnemen, dient u ervoor te zorgen dat u het Socialmediabeleid voor Scentsy Consulenten of Scentsy’s richtlijnen gelezen en begrepen hebt.
  • We vinden het fijn dat u met zoveel enthousiasme Scentsy-producten wilt promoten, maar houd er rekening mee dat het in strijd met ons beleid is om officiële Scentsy-pagina's te gebruiken om contact op te nemen met potentiële klanten.
  • Maak geen vertrouwelijke of privé-informatie bekend over Scentsy's zakelijke activiteiten, producten, diensten of klanten.
  • Behandel alle Consulenten, medewerkers en klanten met respect, want u vertegenwoordigt Scentsy als geheel.
  • We moedigen medewerkers en Consulenten aan om deel te nemen aan onze sociale community's en aan conversaties deel te nemen, maar vragen u gebruik te maken van onze interne middelen (Workstation, Consulentenondersteuning, Human Resources enz.) voor vragen over of zorgen over uw bedrijf, werk of werkomgeving.

Scentsy verwijdert naar eigen inzicht alle opmerkingen die in strijd zijn met de bovenstaande aanvullende richtlijnen.

Paragraaf IV

Onze Belofte aan Onze Community

SDe kernwaarden van Scentsy zijn:

  • Eenvoud Het is de eerlijke, ongecompliceerde manier van werken die ons definieert. Dat is waarom u altijd weet wie we zijn en waar we voor staan.
  • Oprechtheid De waarheid ligt aan de grondslag van alles wat we doen, van onze relaties tot onze productontwikkeling. Want als het niet echt is, zijn wij het niet.
  • Vrijgevigheid Maar wat we vooral willen, is om meer te geven dan we nemen. En om de wereld net een stukje beter te maken.

We beloven deze waarden altijd hoog te houden bij onze interactie en communicatie met u op onze social-mediaplatforms.

Laatst bijgewerkt op: 11 augustus 2022